Dla klienta
DLA KLIENTA

DLA KLIENTA

Biuro Obsługi Klienta ma dla nas znaczenie strategiczne. Dbamy o to, aby nasi konsultanci byli zawsze doskonale przygotowani do pracy. Klient, chcąc załatwić konkretną sprawę, nie musi już chodzić po poszczególnych działach, lecz w jednym miejscu dopełni wszelkich formalności. Pracownicy biura to osoby starannie dobrane, mające dużą wiedzę i doświadczenie, znakomicie znające procedury, traktujące Klienta życzliwie i z sympatią. Nasz zespół z przyjemnością udzieli wyczerpujących informacji i zawsze doradzi i znajdzie satysfakcjonujące rozwiązanie.

W Biurze Obsługi Klienta znajdują się stanowiska do bezpośredniej obsługi klienta.

Kasa Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. czynna jest w Poniedziałek, Środa, Piątek, w godzinach 11.00-13.00.

Identyfikacja numeru konta bankowego

W odpowiedzi na zapytania naszych klientów informujemy, że konto bankowe prezentowane zarówno na stronie BIP jak i na fakturach wystawianych przez naszych pracowników tj. odczytywaczy wodomierzy są prawidłowe.
Numer konta bankowego zamieszczony na stronie BIP jest numerem konta podstawowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.. Natomiast numer konta jaki widnieje na fakturach otrzymywanych przez klientów indywidualnych tj. osób fizycznych jest numerem bezpośrednim klienta, na którego wystawiono fakturę. Ostatnie pięć cyfr takiego konta to identyfikator klienta, który jest niezbędny do rozliczeń tzw. masowych płatności. Jest to narzędzie bankowe, za pomocą którego automatycznie rozliczane są należności z zapłatą dokonywaną przez odbiorcę naszych usług (zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków).
Takie nowoczesne rozwiązania znacznie ułatwiają i przyspieszają pracę jednocześnie obniżając koszty. Są one stosowane w firmach świadczących usługi dla dużej ilości odbiorców.

SPÓŁKA
USŁUGI
KONTAKT
DLA KLIENTA
WODA
KANALIZACJA
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim   -  polityka prywatności »
Do góry