Woda
SPÓŁKA

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w PWiK

Prosimy o zapoznanie się z klauzula informacyjną zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (dalej: RODO). Link do treści klauzuli znajdziecie Państwo poniżej:

Treść klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim (kliknij tu >>>)

Aktualne rekrutacje

Spółka aktualnie nie prowadzi rekrutacji na stanowiska pracownicze.

Rekrutacje zakończone:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim prowadzi nabór na stanowisko od Inspektora do Specjalisty - ds. utrzymania sieci

Zadania na stanowisku: 

  • Uczestnictwo w pracach komisji ds. technicznych, zajmującej się odbiorem sieci wodociągowo – kanalizacyjnych i przyłączy.
  • Prowadzenie rejestru awarii sieci wodociągowo – kanalizacyjnych i ich usuwania.
  • Uczestnictwo przy monitorowaniu kanalizacji pod kątem nielegalnych podłączeń.
  • Organizacja robót związanych z eksploatacją i usuwaniem awarii.
  • Opracowywanie planów remontowych sieci wodociągowo – kanalizacyjnych oraz przyłączy.
  • Współpraca z laboratorium przedsiębiorstwa w zakresie czystości bakteriologicznej sieci.
  • Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym wykorzystaniem posiadanych przez dział środków transportu.
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  • Prowadzenie gospodarki paliwowej w Spółce, w tym zabezpieczenie potrzeb paliwowych.
  • Udział w prowadzeniu gospodarki wodomierzowej.
  • Prowadzenie prawidłowego procesu eksploatacji sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i deszczowych.
  • Praca przy mapach geodezyjnych oraz z dokumentacją techniczną.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Doświadczenie zawodowe minimum dwa lata.
  • Umiejętności pracy z dokumentacją techniczną dla inwestycji sieciowych.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość MS Excel.
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, rzetelność i sumienność,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Wymagania preferowane:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii środowiska, budownictwa lub pokrewne.
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie.
  • Doświadczenie w modelowaniu sieci wodociągowej.
  • Znajomość Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków. Znajomość przepisów w zakresie Prawa Budowlanego i Prawa geodezyjnego i kartograficznego.
  • Znajomość geograficznego systemu informatycznego.

Naszym pracownikom oferujemy:
1. Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę.
2. Premie wynikające z systemu ocen pracowniczych.
3. Kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne.
4. Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz grupowego ubezpieczenia na życie.
5. Bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą).

Prosimy o przesłanie CV na adres: praca@pwikminsk.pl w terminie do 30 czerwca 2020 r.

W przypadku podania danych wykraczających z poza zakresu określonego w art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.) oraz chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim prowadzi nabór na stanowisko Laborant.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie chemiczne, bądź biologiczne ze znajomością podstaw analityki chemicznej,
  • Obsługa podstawowego sprzętu laboratoryjnego,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, rzetelność i sumienność,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziana znajomość podstawowych procesów chemicznych i biologicznych zachodzących podczas oczyszczania ścieków.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny,
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Pracę w dynamicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.

Prosimy o przesłanie CV na adres: praca@pwikminsk.pl w terminie do 17 grudnia 2019 r.

W przypadku podania danych wykraczających z poza zakresu określonego w art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.) oraz chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim prowadzi nabór na stanowisko od Inspektora do Specjalisty - ds. Zarządzania Inwestycją

Opis stanowiska: 

  • Nadzorowanie wykonania umów przez wykonawców robót remontowo-budowlanych, związanych z realizacją prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim projektów inwestycyjnych w zakresie modernizacji oczyszczalni ścieków – inwestycja objęta jest dofinansowaniem ze środków UE o wartości przekraczającej kwotę określoną w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek zamieszczania ogłoszeń z BZP o których mowa w § 1 ust. 3 lit.b.
  • Tworzenie i prowadzenie budżetu inwestycji, dokumentacji projektowej z zakresu realizowanych projektów inwestycyjnych dotyczących budowy i rozbudowy modernizacji oczyszczalni ścieków.
  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji dla planowanych inwestycji, w tym przygotowywanie wniosków inwestycyjnych, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, sporządzanie kalkulacji i wycen dla poszczególnych inwestycji, ustalanie harmonogramów realizowanych projektów inwestycyjnych.
  • Współpraca z innymi działami w Spółce, Inżynierem Kontraktu, biurami projektowymi, wykonawcami oraz stosownymi Instytucjami Państwowymi.
  • Udział w raportowaniu przebiegu inwestycji, udział w weryfikacji wysokości kosztów i poprawności kalkulacji ofert wykonawcy i podwykonawców.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe -preferowane wyższe techniczne, budowlane,
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie,
  • Doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych realizowanych w oparciu o Prawo Budowlane i FIDIC,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość MS Excel,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, rzetelność i sumienność,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny,
  • Pracę w dynamicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.

Prosimy o przesłanie CV na adres: praca@pwikminsk.pl w terminie do 4 października 2019 r.

W przypadku podania danych wykraczających z poza zakresu określonego w art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.) oraz chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. zatrudni na stanowisko : Operator stacji uzdatniania wody.

Wymagania:

  • Wykształcenie – średnie techniczne / wyższe
  • Kierunek/Specjalność – techniczne sanitarne
  • Doświadczenie zawodowe - min. 2 lata
  • Umiejętności : prawo jazdy kat. B
  • Znajomość technologii uzdatniania wody.

Prosimy o załączenie niżej podanej klauzuli: 
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Prosimy o składanie CV do dnia 20 marca 2019 r. na adres: biuro@pwikminsk.pl

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. prowadzi nabór na stanowisko pracy: od Referenta do Specjalisty ds. administracyjno – gospodarczych

Wymagania: 
Wykształcenie – średnie/wyższe.
Kierunek/specjalizacja: administracja – zarządzanie

Zakres obowiązków: 
1) Przyjmowanie, wysyłanie korespondencji Spółki i kierowanie obiegiem pism wewnętrznych Spółki oraz prowadzenie księgi kancelaryjnej.
2) Przygotowywanie przesyłek pocztowych i dostarczanie przesyłek do Urzędu Pocztowego.
3) Prowadzenie spraw prenumerat gazet, czasopism i literatury fachowej.
4) Prowadzenie rejestru skarg i wniosków odbiorców oraz przygotowywanie odpowiedzi.
5) Przygotowywanie prezentacji tematycznych.
6) Przygotowywanie i obsługa spotkań służbowych. 
7) Przygotowywanie zestawień najważniejszych zdarzeń i decyzji Zarządu pomiędzy posiedzeniami Rady Nadzorczej.
8) Przygotowywanie corocznych analiz i ocen działalności Spółki.
9) Przygotowywanie zestawień i raportów z pracy własnej. 
10) Przygotowywanie materiałów do ankiet nadsyłanych do Spółki. 
11) Dozorowanie i zarządzanie inwentarzem biurowym Spółki. 
12) Kontrola wykonywania uchwał, decyzji i poleceń.
13) Zakup, ewidencja i wystawianie dowodów RW na materiały biurowe i środki czystości.
14) Nadzór na funkcjonowaniem stron internetowych www.pwikminsk.pl, www.ekominsk.pl oraz inne prace związane z promocją i marketingiem, w tym reprezentowanie Spółki na zewnątrz. 
15) Prowadzenie ewidencji umów telefonii komórkowej i stacjonarnej zawartych z operatorem sieci. 
16) Prowadzenie rejestru umów z pracownikami dot. korzystania ze służbowych telefonów komórkowych.
17) Wykonywanie innych poleceń służbowych Prezesa Zarządu i Dyrektora ds. Finansowych.
18) Nadzór na prawidłowym funkcjonowaniem zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą i służbową.
19) Nadzór nad dbałością i czystością na terenie SUW Nr. 1

Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premie 
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie


Prosimy o załączenie niżej podanej klauzuli: 
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Prosimy o składanie CV do dnia 15 marca 2019 r. na adres : biuro@pwikminsk.pl

Zmiana terminu rekrutacji: prosimy o przesyłanie CV do 13 marca 2019 r. 

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. zatrudni na stanowisko: Operator urządzeń oczyszczalni ścieków.

Wymagania:

  • Wykształcenie: zawodowe/średnie
  • Wymagana wiedza i doświadczenie: techniki i ochrona środowiska
  • Mile widziane: uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B, obsługa programów Word i Excel, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Prosimy o załączenie niżej podanej klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.

Prosimy o składanie CV do 5 grudnia 2018 roku, na dres : biuro@pwikminsk.pl

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. zatrudni na stanowisko : Operator stacji uzdatniania wody

Wymagania:

  • Wykształcenie – średnie techniczne / wyższe
  • Kierunek/Specjalność – techniczne sanitarne
  • Doświadczenie zawodowe - min. 2 lata
  • Umiejętności : prawo jazdy kat. B
  • Znajomość technologii uzdatniania wody.

Prosimy o załączenie niżej podanej klauzuli:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji

Prosimy o składanie CV do dnia  5  października 2018 r. na dres : biuro@pwikminsk.pl

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. zatrudni na stanowisko : Informatyk - automatyk.

Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows

Znajomość sprzętu komputerowego i bieżących rozwiązań dostępnych na rynku

Znajomość zagadnień sieciowych

Komunikatywność

Znajomość SQL (umiejętność tworzenia zapytań)

Preferowane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Help Desk, naprawy i konfiguracja komputerów, laptopów)

Doświadczenie min. 2 lata

Wykształcenie min. średnie

Znajomość urządzeń elektrycznych (przekaźniki, styczniki, sterowniki, zabezpieczenia)

Mile widziane uprawnienia SEP

- Operator stacji uzdatniania wody.

Wykształcenie: średnie techniczne/wyższe

Kierunek /specjalność : techniczne sanitarne

Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata

Umiejętności: prawo jazdy kat. B

Znajomość technologii uzdatniania wody

- Maszynista stacji pomp wodociągowych

Wykształcenie : średnie techniczne / wyższe.

Kierunek/specjalność: techniczne sanitarne.

Doświadczenie zawodowe : min. 2 lata

Umiejętności: prawo jazdy kat. B

Znajomość technologii uzdatniania wody

- Elektromonter

Etat: 1 pełny

Ilość wolnych miejsc pracy: 2

Oczekiwania i opis stanowiska:

· Wykształcenie min. zawodowe techniczne – preferowane średnie techniczne w kierunku elektro-mechanicznym (ukończone technikum lub szkoła zawodowa),

· Uprawnienia SEP do 1 kV

· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

· Utrzymywanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń,

· Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczno – ruchową maszyn i urządzeń,

· Umiejętność diagnozowania przyczyn usterek,

· Odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole,

· Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

- Odczytywacz wodomierzy

Liczba wolnych miejsc pracy - 1

Wymagania:

Wykształcenie – średnie/wyższe

Doświadczenie zawodowe: 2 lata

Zakres obowiązków:

- dokonywanie odczytów z wodomierzy lub odczytów zdalnych,

- dostarczanie faktur odbiorcom z systemu,

- kontrola urządzeń pomiarowych,

- przyjmowanie gotówki i jej rozliczanie,

- przekazywanie danych z urządzeń przenośnych z tras do komputerów z odpowiednią częstotliwością.

SPÓŁKA
USŁUGI
KONTAKT
DLA PRACOWNIKA
DLA KLIENTA
WODA
KANALIZACJA
PRZETARGI
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim   -  polityka prywatności »
Do góry