sincronización de pct nolvadex €14.67

DLA KLIENTA

Biuro Obsługi Klienta ma dla nas znaczenie strategiczne. Dbamy o to, aby nasi konsultanci byli zawsze doskonale przygotowani do pracy. Klient, chcąc załatwić konkretną sprawę, nie musi już chodzić po poszczególnych działach, lecz w jednym miejscu dopełni wszelkich formalności. Pracownicy biura to osoby starannie dobrane, mające dużą wiedzę i doświadczenie, znakomicie znające procedury, traktujące Klienta życzliwie i z sympatią. Nasz zespół z przyjemnością udzieli wyczerpujących informacji i zawsze doradzi i znajdzie satysfakcjonujące rozwiązanie.

W Biurze Obsługi Klienta znajdują się stanowiska do bezpośredniej obsługi klienta. Sprawy można załatwiać również telefonicznie lub mailowo.

Telefon kontaktowy do BOK 22 230 01 01, 22 230 01 02, 22 230 01 03.

Adres e-mail do BOK bok@pwikminsk.pl 

Identyfikacja numeru konta bankowego

W odpowiedzi na zapytania naszych klientów informujemy, że konto bankowe prezentowane zarówno na stronie BIP jak i na fakturach wystawianych przez naszych pracowników tj. odczytywaczy wodomierzy są prawidłowe.
Numer konta bankowego zamieszczony na stronie BIP jest numerem konta podstawowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.. Natomiast numer konta jaki widnieje na fakturach otrzymywanych przez klientów indywidualnych tj. osób fizycznych jest numerem bezpośrednim klienta, na którego wystawiono fakturę. Ostatnie pięć cyfr takiego konta to identyfikator klienta, który jest niezbędny do rozliczeń tzw. masowych płatności. Jest to narzędzie bankowe, za pomocą którego automatycznie rozliczane są należności z zapłatą dokonywaną przez odbiorcę naszych usług (zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków).
Takie nowoczesne rozwiązania znacznie ułatwiają i przyspieszają pracę jednocześnie obniżając koszty. Są one stosowane w firmach świadczących usługi dla dużej ilości odbiorców

Skip to content